Monday, November 28, 2011

Every Person Have A Song

Song @ Lagu...satu benda yang X asing lagi bagi manusia zaman moden. rase ye setiap orang mesti ade lagu kegemaraan masing-masing tul x? x kira la, budak skema ke, punk ke, lebai ke, normal cm aku ke tul x tul x... cume genre je yg berbeza-beza.

mmmm....TAPI, BUT..sejauh mana kita LAYAN lagu tu? hanya lirik je ke, muzik ke, artis ke, mende2 ke.
for me (tgk ckp omputih), aku x pilih antara artis, muzik or composer..just ape yang best untuk telinga aku dengar. kebanyakan lagu yang aku suke, akan ade kisah dia..waaaaa...

ini dia lagu-lagu yang tersenarai dalam TOP LIST owe hahahaaa...

Lagu untuk Owe :-)

21 guns by GREEN DAY



kenapa aku suke lagu ni? sebab...sebab...sebab..ntah, aku pun xtau. i'm just love to hear its melody. tambah lagi dia pye lirik..makan dalam tu.(untuk spe yg terkena la)



Lagu untuk Kawan aku :-)

Picture In My Head by Westlife



aku suke lagu ni..best sgt. aku ade ramai kawan, n every of them have special moment with me. so, i'm always want keep that memory in my head..


Lagu untuk Ehem-ehem hehehe :-*

This I Promise You by N-Sync


no komen about this song heheheee....

0 comments:

Post a Comment

 
;